v_marci 2020.03.11. 19:09

Ka-26 HA-MCO Beta

A Kamov KA 26 MCO-ról pár mondatban FS17-ben!


A Kamov FS17-be projekt is úgy indult mint a 15-ös. Megnéztem, hogy egyáltalán milyen Kamov van a játékba a neten. Valamint napraforgó is csak 17-ben van gyárilag, így megnyílt a napraforgó deszikkálás felé vezető utam. Örömmel láttam, hogy van és szerintem még jobb is, mint a 15-ös volt. Leszedtem és elkezdtem bele berhelni a 15-ös modelt a 17-es i3d-be. Miután ez megvolt és megértettem, hogy mi, hogy működik és változott, készítettem egy alap sablon modot amibe az összes saját kamov-ot bele tudtam tenni. A sablon mod segítségével elkezdtem a jelenleg 9 gépes flottám egyesével való tesztelését a játékban ami rengeteg repült órát igénybe vett. Hangjuk, repülési dinamikájuk, sebességük, pilótafülkéjük belseje és festésük valamint egy sor más egyéb tulajdonságuk is eltérő, így mindegyiket egy kicsit másra lehet jobban használni.

Az MC sorozat az újabb gépeket tartalmazza, már ami a hazai alkalmazásukat illeti. Valamennyi helikopter 1994 és 1997 között érkezett Somodorpusztán, Szomor mellett volt számunkra az év első légi növényvédelmi eseménye. Ez a Kamov Ka-26 1996-ban CCCP-19291 lajstromban került Magyarországra és kezdett légi növényvédő tevékenységet folytatni, még eredeti CCCP festésben. Halványsárga festését 2007 körül kapta meg Kaposújlakon, majd az Aero-Turul Kft. tulajdonába került Pápa Pálházára HA-MNO mellé, ahol ma is szolgál. Jelenleg Pápa és Győr között lehet megnézni egy kis falusi TSZ udvarán áll becsomagolt rotorokkal és lefedett csillagmotorokkal. Biztos vagyok benne hogy röpképes és kevés repült órája van. A sárkányszerkezet is kibír biztos még jó pár évet.

Mindegyik Kamov 26-os ami a blogon szerepel, egy létező gép egy időpillanatban lévő állapotát tükrözi. Ezek a gépek mind működnek a mai napig kis hazánkban, vagy ha nem is repülnek épp, lezsírozva állnak egy hangárban valahol. A post-ban lévő adatokat a gépről KamovRider adatbázisából írtam ki.

A Kamov 26 MCO alább, több szögből is látható a 2017-es TFS17 Fshmoddingmapv6.5 mapon!


Égi szekér.

VMarci
20.03.12

 







FS17_Ka26_MCO Beta

model, texture, ingame:
Rush, Silak_68, werik, SPm, FSX Nemeth design & VMarci




komment

A bejegyzés trackback címe:

https://raba-steiger-ls.blog.hu/api/trackback/id/tr3415515746
süti beállítások módosítása